آیکالاها
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

روند مرجوعی کالا و نحوه فسخ خدمات

اگر کالایی که به دست مشتری رسید معیوب یا از کار افتاده بود. مشتری باید به محض دریافت کالا از مامور پستی, به فروشگاه آیکالاها مشکل را اعلام کند. تیم بررسی آیکالاها بعد از بررسی مشکل نتیجه را در اسرع وقت به خریدار محترم اعلام میدارد.

لطفا در نظر داشته باشید:
شما باید در حضور مامور پستی از بازکردن پلمپهای کالای دریافتی فیلم گرفته و مشکل پیش آمده کاملا در فیلم گرفته شده واضح و نمایان شود در غیر این صورت پذیرفته نیست.
اگر کالای دریافتی که دچار مشکل شده توسط مشتری مورد استفاده قرار گرفته از طرف آیکالاها پذیرفته نخواهد شد.
اگر خریدار محترم یک روز بعد از دریافت کالا مشکل پیش آمده را اعلام کند پذیرفته نخواهد شد.

توجه فرمایید که کالایی که خریداری کردید اگر گارانتی و خدمات پس از فروش نداشته باشد از طرف آِیکالاها پشتیبانی نخواهد شد.

تمامی کالاها قبل از ارسال توسط تیم آزمایش نهایی سلامت و اصالت کالای آیکالاها مورد امتحان قرار میگیرند و بعد از آزمون سلامت فیزیکی و اصالت کالا ارسال خواهند شد.
لطفا در نظر داشته باشید کالایی که در طی ارسال توسط شرکتهای حمل و نقل کالا دچار اسیب شده باشد مسئولیت با شرکت های حمل ونقل و ارسال کالا میباشد.

فسخ خدمات
در صورت مورد تایید نبودن خریدار و غیرحقیقی بودن مشکل اعلامی از طرف خریدار ,مدیریت آیکالاها این اختیار را دارد که سفارش ثبت شده را لغو کند یا وجه مشتری را استرداد کند.